Alle extra maatregelen ter bestrijding van het Corona-virus op een rij.
Toutes les mesures supplémentaires pour combattre le virus Corona.
Om maximaal het Corona-virus te kunnen bestrijden, zijn volgende maatregelen genomen in de winkels:
- Voorrangsregeling: vanaf 18 mei krijgen volgende klanten altijd voorrang in de wachtrijen:
- +65 jaar (er is dus geen exclusieve toegang voor deze klanten vóór 9u. – enkel bij wachtrijen krijgen ze voorrang, gedurende de ganse dag)
- Zorgpersoneel: personen tewerkgesteld in ziekenhuizen, ambulanciers en politiepersoneel (indien niet geüniformeerd, op basis van dienstbadge of -kaart)
- Andersvaliden
- Personen die interventies moeten uitvoeren in onze winkels
- Social distancing:
- Verplicht gebruik van winkelkar: per persoon 1 winkelkar. De toegang tot de winkel wordt verboden aan klanten die geen winkelkar willen gebruiken.
- Beperkte winkeltijd: in overeenstemming met door de overheid aangekondigde maatregelen kunnen klanten maximaal 30 minuten in de winkel blijven.
- De toegang tot de winkels in gezelschap wordt toegestaan. Er wordt wel gevraagd om elk een winkelkar te gebruiken. We vragen ook met aandrang om geen onnodig gezelschap mee te nemen naar de winkel.
- Invoering van een maximum aantal klanten op hetzelfde moment. Omwille van de verschillende winkelformaten (supermarkt, AD, Proxy, Shop&Go en Fresh Atelier) hanteert Delhaize hier de regel van 1 klant per 10 m² met een absoluut max. van 150 mensen voor onze grootste supermarkten.
- Aanpassing van de openingsuren van de Delhaize winkels: Op vrijdag zullen onze winkels sluiten om 20u in plaats van 21u. Voor de andere dagen blijven de openingsuren ongewijzigd.
- Plexiglas aan de kassa’s
- Grondigere reiniging: Winkelkarren, weegschalen, selfscans en onthaaldesks zullen minstens om de 2uur gereinigd worden
- Producten van de Nationale Loterij: Wij stoppen de verkoop van deze producten, gezien die te veel direct contact met de klanten met zich meebrengen.
- Pakjes Bol.com: Bol.com-pakketten worden niet langer verdeeld.
- Bonnen (publiciteit, leeggoed, tegoedbonnen,...) : Alle bonnen en andere tickets worden niet aanvaard. Hun geldigheid wordt verlengd. Leeggoed kan altijd terug naar de winkel. U ontvangt een leeggoed-bon, maar gezien de huidige omstandigheden is het niet mogelijk deze in te wisselen, omdat wij op dit moment geen bonnen meer accepteren. Bewaar uw bon(nen) op een veilige plaats, zodat u deze later (tot 3 maand) kunt inwisselen.
- update 04/05: Alle bonnen die voldoen aan de voorwaarden (minimum bedrag, hoeveelheid,...) met een vervaldatum na 13 maart (start van de lock-down) worden opnieuw aanvaard. De geldigheid van deze vervallen bonnen wordt verlengd tot 30/06/2020.
- Parking: De slagbomen van de parkings blijven open om het aanraken van parkingtickets te vermijden.
- Maatregelen om hamsteren tegen te gaan: Voor een aantal producten zoals toiletpapier, keukenpapier en papieren zakdoeken vragen we onze klanten zich te beperken tot 2 artikels van elk product per persoon, zo blijven we solidair.
- Cash-betalingen: We raden onze klanten aan alleen nog elektronisch te betalen. Dit is een advies, geen verplichting. Wettelijk zijn we verplicht om nog cash betalingen te aanvaarden.
De bovenstaande regels worden toegepast in de Delhaize supermarkten en zijn een aanbeveling voor onze zelfstandige winkels (AD, Proxy, Shop&Go en Fresh Atelier). Om dit in goede banen te leiden worden ook veiligheidsmensen ingezet aan de ingang van onze Delhaize winkels.
Delhaize rekent op het begrip en gezond verstand van onze klanten in het navolgen van deze maatregelen.
Ik had een probleem in de winkel en ik ben echt niet tevreden. Wat kan ik eraan doen?
I have a complain about my store. What can I do?
Het spijt ons dat te horen. Breng gerust een bezoek aan het onthaal van je winkel. De directeur is er om je te helpen. Als je niet tevreden bent, kun je altijd contact opnemen met onze klantendienst via 0800 95 713 of via het online formulier.
Is het online assortiment hetzelfde als dat van de winkels?
Can I find the same assortment online than in the stores?
Het online assortiment is niet zo breed en gevarieerd als dat van de winkels. Wij doen echter ons best om aan uw wensen tegemoet te komen door het regelmatig te optimaliseren.
Ik wil mijn kaart koppelen aan mijn online account
How can I link my card to my online account?
Zorg dat je ingelogd ben onze website www.delhaize.be met je online account. En selecteer ‘Mijn klantenkaart” onder “Mijn Profiel”. Of ga rechtstreeks naar de correcte pagina hier. Vul je Plus-kaartnummer in en klik op ‘Link je plus-kaart'. Bij vragen of problemen, contacteer ons via 0800/95 713 of via het online formulier. Wij doen het nodige voor je.
Sponsoring en lokale acties: Kan Delhaize mijn project ondersteunen?
Sponsoring and local actions : Can Delhaize sponsor my local event?
Delhaize ondersteunt een specifiek aantal solidariteitsprojecten in natura. Daarom helpen we bijvoorbeeld de Voedselbanken. Om een aanvraag voor lokale sponsoring in te dienen, klik hier. Als je een lokale non-profit organisatie (sportclub,....) wilt steunen, klik hier. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Wat kan ik doen om mijn persoonlijke gegevens (adres,.....) te wijzigen?
How can I modify my personal details?
Wij nodigen je uit om naar het onthaal van je winkel te gaan met je klantenkaart. De wijziging wordt direct doorgevoerd.
U kunt het ook zelf online doen: log in en klik op "Mijn account". Klik vervolgens op "Mijn informatie/wijzig mijn informatie".
Sponsoring en lokale acties: Kan Delhaize mijn project ondersteunen?
Sponsoring and local actions : Can Delhaize sponsor my local event?
Delhaize ondersteunt een specifiek aantal solidariteitsprojecten in natura. Daarom helpen we bijvoorbeeld de Voedselbanken. Om een aanvraag voor lokale sponsoring in te dienen, klik hier. Als je een lokale non-profit organisatie (sportclub,....) wilt steunen, klik hier. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Wat voorzien jullie qua communicatie en acties naar jullie klanten rond het Corona-virus?
Que proposez-vous en termes de communication et d'actions concernant le virus Corona aux clients dans vos magasins ?
Er is een poster voorzien om hen te sensibiliseren over een goede persoonlijke hygiene. Hierbij vragen we hetvolgende aan onze klanten:
- Houd een veilige afstand
- Gebruik bij voorkeur een winkelkar in plaats van een mandje, zo creëer je vanzelf afstand
- Kom liefst alleen, zonder familie
- Betaal bij voorkeur elektronisch
- Hanteer een goede hand-, nies- en hoesthygiëne
- Raak alleen het product aan dat je koopt
Ik ben niet tevreden over de kwaliteit van een product. Hoe kan ik dit melden?
I have a quality issue with a product. What can I do?
Wij raden je aan het product en/of de verpakking terug te sturen naar het onthaal van je verkooppunt. Het product zal uiteraard worden terugbetaald op vertoning van je aankoopbewijs en naar onze Kwaliteitsdienst verzonden Als je het product of de verpakking niet meer in je bezit hebt, helpt onze klantenservice je graag verder. Neem contact op met ons team op het gratis nummer 0800 95 713 of via het online formulier.
Hoe doe ik mijn boodschappen op Delhaize.be?
How can I shop on delhaize.be?
Het is super eenvoudig! Zo ga je te werk: Ga naar delhaize.be en selecteer "Registreren of inloggen". Als dit je eerste reservatie is, kun je een nieuwe account aanmaken. Zodra ja aangemeld bent, selecteer je "Start je boodschappen". Je kiest ofwel een winkel en een afhaaltijd die voor je past om je boodschappen op te halen, ofwel voor thuisbezorging en een levertijd. Dan kun je artikelen in je winkelmandje leggen. Wanneer je alle gewenste producten hebt toegevoegd, hoef je enkel nog maar je reservatie te bevestigen. Bij thuisbezorging kan je kiezen voor online voorafbetaling via kredietkaart of betaling aan de deur, bij afhaling kan je enkel ter plaatse betalen met de kaart. Je reservatie is klaar voor afhaling in de door jou geselecteerde winkel of wordt op het door u gekozen tijdstip bij u afgeleverd.
Mijn punten zijn niet toegekend
I didn't recieve my points
Neem contact op met het onthaal van de winkel of vul het
online formulier.
Ik ontvang niet de folder ‘Only for you’ met persoonlijke aanbiedingen.
I don't recieve the ‘Only for you’ couponbook. What can I do?
Het "Only for you" boekje dat wij u toesturen is gepersonaliseerd, wat betekent dat de vouchers worden gekozen op basis van uw aankoopvoorkeuren. We sturen dit boekje dus alleen op als we genoeg vouchers hebben die u misschien leuk vindt.
Dit verklaart waarom het kan zijn dat u het "Only for you" boekje niet altijd zal ontvangen.
Aan de andere kant willen we, om het milieu te beschermen, onze papieren communicatie verminderen door onze klanten uit te nodigen om te komen genieten van onze gepersonaliseerde digitale aanbiedingen.
U kunt profiteren van gepersonaliseerde digitale aanbiedingen (e-deals) door een online account aan te maken op https://www.delhaize.be/nl-be/registration en uw Plus Card te koppelen. Vanaf de volgende week verschijnen er gepersonaliseerde aanbiedingen op uw account. Activeer ze en de promotie wordt automatisch verrekend aan de kassa.
Ik kan niet inloggen
I can't logg in
Neem contact op met onze klantenservice via 0800 95 713 of via het
online formulier. Wij doen het nodige voor je.
Ik wil graag bij Delhaize werken. Met wie moet ik contact opnemen?
I'd like to work for Delhaize. What do I need to do?
Je vindt alle informatie en vacatures hier.
Verkopen we mondmaskers in onze winkels?
Vendez-vous des masques de protection dans vos magasins?
De overheid heeft beslist dat retailers vanaf maandag 4 mei mondmaskers mogen verkopen. Dit omdat mondmaskers vanaf die datum verplicht zullen zijn op het openbaar vervoer en dus veel Belgen een mondmasker zullen nodig hebben.
Er is een duidelijke afspraak met de overheid om geen winst te maken op deze verkoop, dus de maskers worden verkocht aan de aankoopprijs. Per verkocht masker zal bovendien 2 eurocent geschonken worden aan een goed doel.
Het gaat over 3- laagse mondmaskers van type I voor civiel gebruik en zijn niet geschikt voor medisch personeel.
Bedankt om je tot 1 pak per aankoop te beperken.
Ik wil graag mijn mening geven of een suggestie doen.
I'd like to make a suggestion or a remark
Wij horen graag jouw mening. Help ons om u een betere service te bieden door
hier te klikken
Leveren jullie aan huis?
Do you have a home delivery service?
Ja, we leveren aan huis. De levering vindt plaats vanaf de dag die volgt op de bevestiging van je bestelling, in functie van de beschikbaarheid en de geplande leveringsritten in jouw gemeente. Wil je weten of jouw gemeente wordt bediend door onze diensten? Klik hier.
Waar kan ik een Delhaize klantenkaart aanvragen?
Where can I order a Delhaize Loyalty card?
Je kunt een klantenkaart aanvragen aan het onthaal van je winkel of online. Op de website delhaize.be klik je rechtsboven op de knop "Registreren". Vul alle gegevens in en je ontvangt je nieuwe pluskaart thuis binnen 2-3 weken. Ook vanuit je online profiel kan je een kaart aanvragen. Ga hiervoor naar “Mijn kaart” en kies voor “Nieuwe Pluskaart Toevoegen”
Ik wil niet langer de folder ‘Only for you’ met persoonlijke aanbiedingen ontvangen.
I don't want the ‘Only for you’couponbook anymore
Om de folder ‘Only for you’ niet meer te ontvangen, vul je dit
online formulier in.
Ik wil graag een online profiel aanmaken
I'd like to create an online account
Om een gebruikersaccount aan te maken, ga naar www.delhaize.be. Rechtsboven klik je op het tabblad "Aanmelden". Kies hierna voor "Een profiel aanmaken".
Je moet dan enkel nog de instructies volgen voor het aanmaken van je profiel.
Waarom draagt het personeel geen masker en wordt er niet verboden om cash te betalen?
Pourquoi le personnel ne porte pas de masque et pourquoi il n'est pas interdit de payer en liquide?
Cash geld verbieden is niet wettig momenteel. Maar er wordt duidelijk op alle affiches gevraagd om zoveel mogelijk elektronisch te betalen.
Door het grote tekort aan maskers is het onmogelijk om al ons personeel hiervan te voorzien. De maskers die we momenteel op de belgische markt hebben moet eerst ter beschikking worden gesteld van het medisch personeel. Pas op het moment dat er in België terug voldoende voorraad is gaan we uiteraard ons pesoneel hiervan voorzien, maar de medische sector krijgt voorrang.
Hoe weet ik of een bepaald product beschikbaar is in mijn winkel?
How can I know if a product is available in my store?
Omdat elke winkel uniek is, is het mogelijk dat niet alle producten overal verkrijgbaar zijn. Je hoeft niet in alle afdelingen te zoeken: neem contact op met het onthaal van je winkel of neem telefonisch contact op via deze
link.
Hoe gebruik ik een online promotiecode?
How do I use my promotion code for my online order?
Dat is super eenvoudig!
Wanneer je op de pagina van je winkelwagen bent, moet je je promotiecode in de daarvoor bestemde ruimte invoeren en bevestigen door op "Code toepassen" te klikken. Vervolgens bevestig je de bestelling. Als dit niet werkt, neem dan contact op met onze klantenservice via 0800 95 713 of via het
online formulier.
Wat moet ik doen als ik mijn klantenkaart kwijt ben?
I've lost my Loyalty Card. What do I have to do?
Ga naar het onthaal van je winkel. Geef het nummer van de verloren kaart en je ontvangt een nieuwe kaart. Als je niet over het kaartnummer beschikt, geen paniek: neem contact op met onze klantendienst die je kaartnummer zal opzoeken op basis van je gegevens. Bel hiervoor naar het gratis nummer 0800 95 713 of contacteer ons via het online formulier.
Kan ik kortingsbonnen gebruiken als ik online bestel?
Can I use my vouchers when I make an online ordering?
Wanneer je je bestelling van Delhaize.be ophaalt, geef je je kortingsbons af aan onze medewerker, die ze van het totaalbedrag van je boodschappen zal aftrekken.
Bij thuislevering: ja, op het moment van thuislevering geef je de kortingsbonnen aan de chauffeur. De korting wordt dan onmiddellijk afgehouden van het totaalbedrag. Enkel Delhaize-bonnen, leveranciersbonnen en bonnen van € 5 worden aanvaard. Echter, als je 500 plus-punten hebt verdiend met je aankopen, moet de bon van € 5 in de winkel worden afgehaald.
Hoe zorgen jullie voor de veiligheid van mijn persoonlijke gegevens?
Do you keep my personal details in a safety way?
Wij besteden veel zorg aan het respecteren van jouw persoonlijke gegevens. Wij nodigen je uit om alle maatregelen die hiervoor werden genomen te bekijken via deze
link.
Wat doen jullie qua hygiëne voor al het fruit en groenten en brood waaraan iedereen kan komen?
Que faites-vous en termes d'hygiène pour tous les fruits et legumes et en vrac et le pain que tout le monde peut toucher ?
Hier kunnen we moeijik maatergelen op treffen. We rekenen erop dat iedereen hierbij zijn/haar verantwoordelijkheid neemt en strict de hygiëne regels volgt.
Graag vragen wij om enkel het product aan te raken dat je gaat kopen en voor de koffiekoeken gelieve de tangen te gebruiken om jouw verse koeken in een zakje te steken.
We raden ook aan om telkens je fruit en groeten goed te wassen vooraleer ze te consumeren.
Sponsoring en lokale acties: Kan Delhaize mijn project ondersteunen?
Sponsoring and local actions : Can Delhaize sponsor my local event?
Delhaize ondersteunt een specifiek aantal solidariteitsprojecten in natura. Daarom helpen we bijvoorbeeld de Voedselbanken. Om een aanvraag voor lokale sponsoring in te dienen, klik hier. Als je een lokale non-profit organisatie (sportclub,....) wilt steunen, klik hier. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Wat gebeurt er als een product in mijn bestelling niet beschikbaar is?
What happens if a product I ordered is unavailable?
In dit geval biedt de medewerker in de winkel je een vervangend product aan. Je bent vrij om dit product al dan niet te aanvaarden.
Ik heb verschillende klantenkaarten en ik wil mijn punten op slechts één ervan zetten.
I have several Loyalty Cards. How can I add all points on one card?
Neem contact op met onze klantenservice via 0800 95 713 of via het online formulier. Wij doen het nodige voor je.
Zijn in-store promoties geldig voor online bestellingen?
Are in-store promotions also applicable on online orders?
Je geniet van de promoties die lopen op het moment dat je jouw bestelling bevestigt op www.delhaize.be, met uitzondering van verse producten, die worden verkocht aan de dagprijs.
Opgelet: elke wijziging van je reservering vanaf donderdag wijzigt de promoties die je in je reservatie had. De promoties veranderen elke donderdag, dus als je je reservering op dinsdag bevestigt met de promoties van de week voor een afhaling op vrijdag of zaterdag en vervolgens je reservatie op donderdag of vrijdag wijzigt, zijn de promoties van de vorige week niet langer geldig. De nieuwe promoties van de week zijn dan van toepassing.
Mogen we nog cash betalingen aanvaarden?
Peut-on encore accepter les paiements en cash ?
Ja, alle betaalmogelijkheden blijven mogelijk. We geven echter de voorkeur aan elekronische betalingen.
Is het online assortiment hetzelfde als dat van de winkels?
Can I find the same assortment online than in the stores?
Het online assortiment is niet zo breed en gevarieerd als dat van de winkels. Wij doen echter ons best om aan uw wensen tegemoet te komen door het regelmatig te optimaliseren.
Wat is de deelname in de bereidingskosten voor het afhalen van een online bestelling in een collect punt?
What are the preparation costs to collect an online order in the shop?
Voor bestellingen van minder dan € 150 is er een tussenkomst in de bereidingskosten in functie van het gekozen tijdsslot. Voor bestellingen van meer dan € 150, zijn de bereidingskosten gratis. Door het product van de week toe te voegen aan je reservatie, kun je ook profiteren van gratis voorbereidingskosten.
Wat kan ik doen om mijn persoonlijke gegevens (adres,.....) te wijzigen?
How can I modify my personal details?
Wij nodigen je uit om naar het onthaal van je winkel te gaan met je klantenkaart. De wijziging wordt direct doorgevoerd.
U kunt het ook zelf online doen: log in en klik op "Mijn account". Klik vervolgens op "Mijn informatie/wijzig mijn informatie".
Hoe gebruik ik een online promotiecode?
How do I use my promotion code for my online order?
Dat is super eenvoudig!
Wanneer je op de pagina van je winkelwagentje op www.delhaize.be bent, moet je je promotiecode in de daarvoor bestemde ruimte invoeren en bevestigen door op "Code toepassen" klikken. Vervolgens bevestig je de bestelling. Als dit niet werkt, neem dan contact op met onze klantendienst via 0800 95 713 of via het
online formulier.
We zien beelden van lege winkels, moeten we beginnen hamsteren?
Nous voyons des images de magasins vides, devrions-nous commencer à faire des réserves?
Neen, dat is absoluut niet nodig. In tegendeel. We vragen onze klanten om kalm te blijven en geen stormlopen te creeëren. We hebben nog voldoende voorraaden in onze stapelplaatsen, maar het pesoneel moet wel de tijd krijgen om te rekken regelmatig te kunnen aanvullen.
Ook ons distributiecentrum moet kunnen volgen. Als iedereen zijn/haar boodschappen op een normale manier zou blijven verder doen, zouden scenario’s met lege rekken vermeden kunnen worden.
Hoe kan ik de openingsuren van mijn winkel vinden?
Where can I find the opening hours of my store?
Ben je op zoek naar openingsuren of meer informatie over diensten in de winkel? Klik hier.
Wat is de bijdrage in de kosten van een thuisbezorging?
Are there delivery costs for Home Delivery orders?
Het forfait voor thuisbezorging varieert van 4,95€ tot 10,95€, in functie van het gekozen tijdsslot en leveringszone. Deze forfait bevat de bereidingskosten en de leveringskosten. Een tip van ons? Als je het product van de week toevoegt aan je reservatie, geniet je, afhankelijk van de beschikbare aanbiedingen, van een korting op bereidignskosten of op alle kosten (bereidingskosten en leveringskosten). Met andere woorden, een korting gaande van 4,50 € tot 10,95€.
Voor een bestelling via telefoon of fax wordt een Call Center-supplement van € 10 aangerekend.
Belangrijk om weten: voor drank in de categorieën "Water, soft en bier" wordt een supplement van 10€ toegepast per schijf van 40 liter.
Voor thuislevering is er een minimum van 60€ vereist (exclusief promotie, leeggoed en servicekosten).
Hoe kan ik mijn puntensaldo raadplegen?
How and where can I check my balance of points?
Je hebt verschillende opties om het saldo van je getrouwheidsaccount te raadplegen.
- Je puntensaldo wordt onderaan je kassaticket aangegeven.
- Ofwel raadpleeg je het online, nadat je plus-kaart aan je account gekoppeld is.
Wat zijn eDeals en hoe werkt het?
What are E-Deals? How does it work?
De eDeals zijn exclusieve aanbiedingen die je op jouw plus-kaart kunt activeren. Om er gebruik van te maken, moet je je identificeren en je plus-kaart registreren. Dan kun je de eDeals activeren. Selecteer een aanbieding en klik op "Activeer je eDeal". Deze promoties worden dan automatisch toegevoegd aan je Plus-kaart. De volgende keer dat je naar de winkel gaat, toon je je plus-kaart aan onze kassa en je kortingen worden automatisch afgetrokken van je aankoopbedrag!
Worden er nog degustaties gegeven in de winkels?
Y aura-t-il encore des dégustations dans les magasins ?
Neen, we hebben beslist om deze tijdelijk op te schorten gezien de gevoeligheid hiervoor bij onze klanten.
Is er een Delhaize bij mij in de buurt?
Is there a Delhaize Shop in my neighbourhood?
Natuurlijk! Ontdek al je Delhaize-winkels door hier klikken. Selecteer een winkel op de kaart of voer je adres in om de dichtstbijzijnde winkel te vinden.
Hoe gebruik ik een promotie 2+1 of 1+1 gratis?
Howmany products do I have to order for 2+1 or 1+1 promotions?
Wanneer je producten in promotie bestelt op de website www.delhaize.be, wat de voordelen in gratis producten betreft, moet je het totale aantal producten bestellen. De gratis producten zullen van je totaalbedrag worden afgetrokken aan de kassa van het afhaalpunt.
Hoe verwijder ik mijn klantenkaart?
I want to cancel my card. What do I have to do?
Je hebt twee keuzes.
Je kunt naar het onthaal van je winkel gaan of contact opnemen met onze customer service op 0800 95 713 of via het
online formulier. Wij doen het nodige voor je.
Zijn de commerciële acties dezelfde in de winkel en voor online bestellingen?
Are all the online commercial actions the same as in the stores?
De meeste commerciële acties en promoties zijn geldig in de winkel én voor een online bestelling. Het komt echter voor dat sommige commerciële acties alleen actief zijn in een bepaalde winkel (lokale actie) of alleen online. Voor een bestelling met thuisbezorging geniet je niet van alle commerciële acties.
Welke diensten zijn beschikbaar in mijn winkel?
Which services are available in my store?
Omdat elke goede vraag een antwoord verdient, kun je
hier klikken voor meer informatie.
Kan ik dezelfde dag bestellen voor afhaling of thuislevering?
Can I order for a pick-up or delivery the same day?
In enkele van onze Collect afhaalpunten is dit mogelijk! Klik hier om afhaalpunten met deze mogelijkheid te zien.
Hoe werkt het?
Selecteer een winkel met het 'vandaag afhalen', selecteer een afhaalmoment voor later vandaag en bevestig je reservatie (opgelet: minimaal 4u tussen bevestiging en afhaling). Bij thuislevering is het jammer genoeg nog niet mogelijk om dezelfde dag geleverd te worden, maar wel de dag nadien!
Aarzel niet en reserveer vandaag nog je boodschappen!
Hoe weet ik of mijn Plus-kaart correct gelinkt is aan mijn online account?
How can I know if my Plus-card is correctly linked to my webaccount?
Als je geen online account hebt, moet je een account aanmaken om je Plus-kaart te kunnen registreren.
Als je een online account hebt, log dan in om met je account op delhaize.be door je e-mailadres en wachtwoord in te voeren, ga dan naar rechtsboven op "Mijn account" en klik op "Mijn klantenzone":
- Indien je kaart gelinkt is, dan zie je je pluspunten en kunt je op "Mijn pluskaart bekijken" klikken.
- Indien je je plus-punten niet ziet, kan je klikken op "Word lid van het loyaliteitsprogramma" om je Plus-kaart te registeren en te linken aan je online account.
Ik wil me inschrijven/uitschrijven op de Delhaize-nieuwsbrief.
I'd like to subscribe/unscribe for your newsletter
Om (niet langer) de Delhaize-nieuwsbrief te ontvangen, klik hier nadat je je hebt ingelogd met je online account. Indien je geen online account hebt, kan je ook een aanvraag indienen via ons webformulier.
Ik wil graag artikelen verkopen voor een goed doel aan de uitgang van mijn winkel. Met wie kan ik contact opnemen?
I'd like to sell some charity products at the enterence of your store. Who do I need to contact?
Je kunt een aanvraag indienen aan het onthaal van jouw winkel. Er zal een manager zijn om je te helpen.
Is het mogelijk mijn bestelling buiten de voorziene uren af te halen?
Can I pick-up my order later than the timeslot I've chosen?
Wil je het tijdstip van afhaling wijzigen? Ga dan naar de overzichtspagina van je bestellingen. Je kan het tijdstip van afhaling wijzigen door je bestelling te wijzigen. Ter info: je kunt het tijdstip van afhaling en de inhoud van je bestelling wijzigen tot 10 uur op de dag voorafgaand aan de afhaling. Als je na deze tijd je afhaaltijd wilt wijzigen, raden wij aan om rechtstreeks contact op te nemen met de winkel. De contactgegevens van de verschillende winkels vind je
hier Ik ontvang de promotiefolder niet (meer) in mijn brievenbus
I don't recieve your advertising folder
Laten we dit zo snel mogelijk oplossen. Om de wekelijkse promotiefolder te ontvangen, gelieve dit
online formulier in te vullen
Ik wil graag bij Delhaize werken. Met wie moet ik contact opnemen?
I'd like to work for Delhaize. What do I need to do?
Je vindt alle informatie en vacatures hier.
Wanneer en hoe kan ik mijn bestelling betalen ?
How can I pay my order?
Collect bestellingen kan je niet online betalen. Je betaalt het totaalbedrag bij het ophalen van je bestelling bij je favoriete Collect-punt.
Thuisleveringen kan je online betalen of op het moment van de levering aan je voordeur.
Kies je voor online betalen, kan je betalen met Visa, Mastercard of Maestro. Kies je voor betaling op het moment van levering of afhaling, accepteren wij de volgende betaalmiddelen: Banctontact, Maestro, Visa, Mastercard, American Express, EuroCard, Maaltijdcheques, €5 bonnen en verminderingsbonnen uitgegeven door Delhaize. Kortingsbonnen uitgegeven door leveranciers/fabrikanten en ecocheques worden enkel in Collect-punten geaccepteerd. Je kan in geen geval cash betalen.
Overschrijvingen zijn enkel mogelijk in geval van een probleem met de elektronische betaalterminal dat toe te rekenen is aan Delhaize of voor bedrijven indien één van onze medewerkers van de klantendienst dit op voorhand heeft gevalideerd. De bezorger overhandigt je een leveringsbon bij levering. Je ontvangt de dag na de levering een factuur via e-mail (of op vraag via brief). Deze factuur kan je ook op de website terugvinden onder jouw "Online reservaties" in je "Persoonlijke hub". Voor afhalingen in een Collect-punt kan je enkel via overschrijving betalen als er problemen zijn met de betaalterminal.
Lees hier meer over de betaalmogelijkheden op delhaize.be >
Hoe kan ik mijn communicatievoorkeuren wijzigen?
Can I modify my communication preferences?
Wij nodigen je uit om dit
formulier in te vullen en je communicatievoorkeuren aan te geven.
Ik wil graag leverancier van Delhaize worden. Hoe doe ik dit?
I'd like to become a Delhaize supplier. What do I have to do?
Wij horen graag meer over je project! Wij nodigen je uit om je product voor te stellen door het
online formulierin te vullen. Onze productmanagers zullen je dossier bestuderen en je contacteren als er een opportuniteit is.
Kan ik kortingsbonnen gebruiken als ik online bestel?
Can I use discount voucher on my online order?
Bij afhaling: ja, op het moment van de afhaling van je bestelling in je Collect-punt geef je de kortingsbonnen aan onze medewerker. Hij/zij zal ze afhouden van het totaalbedrag van je aankopen. Bij thuislevering: ja, op het moment van thuislevering geef je de kortingsbonnen aan de chauffeur. De korting wordt dan onmiddellijk afgehouden van het totaalbedrag. Enkel Delhaize-bonnen, leveranciersbonnen en bonnen van € 5 worden aanvaard. Als je echter 500 plus-punten hebt verzameld, moet de bon van € 5 in de winkel worden afgehaald.
Ik wil graag een officieel document (BTW of ander). Met wie kan ik contact opnemen?
I have a document request (f.e invoice). Who do I need to contact?
Wij nodigen je uit om naar het onthaal van de winkel te gaan met de volgende informatie: - Datum van aankoop - Gebruikt betaalmiddel - Bedrag van het betrokken product of totaalbedrag van het kassaticket.
De winkel kan een factuur uitreiken tot de 15e van de maand ná uw aankoop. Bijvoorbeeld: u doet een aankoop op 1 mei, u kunt uw factuur ontvangen tot 15 juni - u doet een aankoop op 30 mei, u kunt uw factuur ontvangen tot 15 juni.
Wat kan ik doen om een artikel uit mijn boodschappenlijst te verwijderen?
How can I remove a product from my shopping card
Om een product uit je boodschappenlijst te verwijderen, log je in op je online account. Selecteer "Mijn lijsten" in je profiel. Vervolgens kies je "View" voor de lijst die je wilt wijzigen. Dan kun je een product selecteren en op "Verwijderen uit de lijst" klikken. Klaar!
Hoe kan ik een duplicaat van mijn ontvangstbewijs krijgen?
How can I get a copy of my ticket?
Wij nodigen je uit om naar het onthaal van de winkel te gaan met de volgende informatie: - Datum van aankoop - Gebruikt betaalmiddel - Bedrag van het betrokken product of totaalbedrag van het kassaticket
Waar kan ik een overzicht van mijn reservaties raadplegen?
Where can I check my order history?
Om een overzicht van je reservaties te raadplegen, ga je gewoon naar de pagina ‘Mijn reservaties’, waar je je eerdere reservaties ziet. Daar vind je alle details door op ‘Zie reservatie’ te klikken. Bij een thuislevering heb je ook toegang tot je factuur in PDF-formaat.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
I forgot my password. What do I have to do?
Iedereen vergeet wel eens een wachtwoord. Je kunt heel snel een nieuw aanvragen door op de website delhaize.be op "Registreren of inloggen" te klikken. Klik in het linkervakje "Identificatie bestaande klant" op de link ‘Wachtwoord vergeten?’ Je ontvangt een e-mail met een nieuw wachtwoord. Het enige wat je hoeft te doen, is inloggen en je nieuwe wachtwoord persoonlijker maken als je dat wilt.
Waarom een online boodschappenlijstje en hoe dit te gebruiken?
How do I make an online shopping list?
De online boodschappenlijst is er om je leven gemakkelijker te maken! Als je regelmatig dezelfde producten koopt, kun je een persoonlijk lijstje maken. Dit kun je opnieuw gebruiken bij je volgende bestellingen. Een aanzienlijke tijdswinst.
Zo eenvoudig is het: je klikt op "Maak een nieuwe lijst", afhankelijk van je behoeften of de mensen voor wie het bedoeld is (familieleden, vrienden, buren,.....). Vervolgens stel je je lijsten samen door op het tabblad "Toevoegen aan boodschappenlijst" in de productfiche te klikken.
Hoe kan ik mijn laatste bestelling opnieuw gebruiken?
How can I replace an old order?
Zodra je bent aangemeld op Delhaize.be, klik je op ‘Mijn account’ in je klantenruimte. Als je op "Je reservatiegeschiedenis bekijken" klikt, vind je de reservatie die je wilt bekijken, de lijst met producten wordt weergegeven en je kunt de gewenste producten toevoegen aan je winkelmand of de hele lijst hergebruiken door op "Nieuwe reservatie" te klikken. Fijne boodschappen!
Wat zijn eDeals en hoe werkt het?
What are E-Deals? How does it work?
De eDeals zijn exclusieve aanbiedingen die je op jouw plus-kaart kunt activeren. Om er gebruik van te maken, moet je je identificeren en je plus-kaart registreren. Dan kun je de eDeals activeren. Selecteer een aanbieding en klik op "Activeer je eDeal". Deze promoties worden dan automatisch toegevoegd aan je Plus-kaart. De volgende keer dat je naar de winkel gaat, toon je je plus-kaart aan onze kassa en je kortingen worden automatisch afgetrokken van je aankoopbedrag!
Zijn de commerciële acties dezelfde in de winkel en voor online bestellingen?
Are all the online commercial actions the same as in the stores?
De meeste commerciële acties en promoties zijn geldig in de winkel én voor een online bestelling. Het komt echter voor dat sommige commerciële acties alleen actief zijn in een bepaalde winkel (lokale actie) of alleen online. Voor een bestelling met thuisbezorging geniet je niet van alle commerciële acties.
Ik kan niet inloggen
I can't logg in
Neem contact op met onze klantenservice via 0800 95 713 of via het
online formulier. Wij doen het nodige voor je.